vrijdag 7 augustus 2015

Mr en Mrs

14 juli 2015
 - 
Wettelijke trouw Mr en Mrs Pomegranate

Feest!
Onze wettelijke trouw werd een intiem feestje, want we trouwden op 2 dagen.
Op 18 juli zijn we voor de kerk getrouwd met een beetje meer gasten ;-)
Ik wou graag mijn trouwjurk zelf naaien, maar omdat ik vond dat ik nog niet genoeg ervaring had, durfde ik er niet aan beginnen. 
Voor de wet moest ik natuurlijk ook wel een jurk hebben... En die moest en zou ik zelf maken, al was het mijn eerste kledingstuk.

Het patroon lag al klaar, de testversie was gemaakt, maar toen moest ik in het goede stofje knippen: spannend! Het resultaat mocht er evenwel zijn! Mijn eerste jurk is prachtig gelukt! Ik straalde als vanzelf in mijn zelfgemaakte creatie en dan had ik nog mijn kersverse man naast mij staan: meer redenen had ik niet nodig om te schitteren op onze dag :D


Het zit 'm in de details!




Ons bijenthema met een toets olifant en pinguïn: persoonlijker kon niet!



Bedankt voor de mooie foto's, Giselle!
Onze topfotograaf kreeg er een geboortepakketje voor in de plaats.




Patroon: June dress -LMV
Stof: Stoffenspektakel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten