donderdag 7 mei 2015

Zorgenvriendjes

Zorgenvriendjes...
Ik had weer een nieuw projectje gevonden.
Een bevriend koppel ging scheiden en mijn plan was om voor iedereen een zorgenvriendje te maken.
Ik had een leuk patroontje uitgetekend en was er al aan beginnen stikken. Het hele vriendje zat al in elkaar en bommama zou me dan wel uitleggen hoe de rits erin moest.
Dat had ik dus beter niet gedaan! Ik heb de rits er met de hand in gezet, want anders kreeg ik het vriendje niet meer gekeerd.
Dit was het resultaat:

een vuilbak-projectje! Zo kon ik ze toch niet afgeven!
En dat mondje hing zo naar beneden...

Toen vond ik deze tuto en kreeg ik deze vriendjes:

Ernstig met zorgen.

Happy, zonder zorgen!
Voor de ouders.


En nog twee voor de kindjes.


Mijn eerste vriendje volgens dit patroon.

Ons nieuw communicatiemiddel!
M'n bijna-man en ik schrijven graag briefjes naar elkaar.
 Als er nu een briefje is, is het mondje van ons mannetje dicht! 
Anders zit hij te lachen op onze piano, de schat!

Ze zijn leuk en zo combineerbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten